Brzdový kotouč EBC Nerezová ocel univerzální MD624

EBC ProLite brzdový kotouč floating, Full Floater. MADE IN UK.
Cílem při vývoji je zlepšení brzdného účinku ve srovnání s původním brzdového kotouče. EBC používá HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku, které mají vyšší koeficient tření o 18%. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než lité oceli. Kromě toho, že celý povrch s 3-mikronů povlakem o tloušťce zinku je chráněna, který již obrušuje v oblasti kontaktní zóny podložky při zpomalování. Pouze v této oblasti Light povrchovou rez může na prodloužené životnosti.
Mletý brzdový kroužek z kované HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku -.
- Z tohoto důvodu narušení hospodářské brzdového kotouče i při maximálním zatížení.
- č vitrifikace koeficientu brzdění třecí plochy tak zůstává konstantní.
- brzdný povrch vrtané s optimalizovaným vzorem děr.
- pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- náboj z eloxovaného hliníku.
- nejnižší výrobní tolerance. ,
- Nezávislá konstrukce.
Cena s DPH: 6 051 Kč (5000,83 bez DPH)
Dostupnost: externí sklad: 3-6 pracovních dnů
Objedn. číslo 52628
+ -

EBC ProLite brzdový kotouč floating, Full Floater. MADE IN UK.
Cílem při vývoji je zlepšení brzdného účinku ve srovnání s původním brzdového kotouče. EBC používá HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku, které mají vyšší koeficient tření o 18%. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než lité oceli. Kromě toho, že celý povrch s 3-mikronů povlakem o tloušťce zinku je chráněna, který již obrušuje v oblasti kontaktní zóny podložky při zpomalování. Pouze v této oblasti Light povrchovou rez může na prodloužené životnosti.
Mletý brzdový kroužek z kované HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku -.
- Z tohoto důvodu narušení hospodářské brzdového kotouče i při maximálním zatížení.
- č vitrifikace koeficientu brzdění třecí plochy tak zůstává konstantní.
- brzdný povrch vrtané s optimalizovaným vzorem děr.
- pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- náboj z eloxovaného hliníku.
- nejnižší výrobní tolerance. ,
- Nezávislá konstrukce.